Ret til at vende tilbage
Returnering af varer:
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere de købte varer i deres oprindelige
originale stand inden for 30 dage efter levering (angiv venligst sporingsnummeret). Ved modtagelse
af varerne vil købsprisen blive refunderet. Alle returneringer skal ske via vores
kundeservice
være registreret. Jeg har modtaget en defekt vare:
Hvis du har modtaget en defekt vare, bedes du straks kontakte vores supportteam og give følgende oplysninger
følgende oplysninger:
Dit ordrenummer
Hvilken vare der er beskadiget
En beskrivelse
Fotografisk bevis
Hvis din pakke er blevet beskadiget under leveringen, bedes du tage et billede og sende det direkte til vores
kundeservice. Alle krav om beskadigede pakker skal fremsættes inden for 7 dage efter leveringsdatoen.
leveringsdato. Vi kan ikke udstede refusioner, kreditter eller erstatninger uden bevis for skade
fra et medlem af vores supportteam.
Jeg har modtaget den forkerte vare:
I det usandsynlige tilfælde, at du har modtaget den forkerte vare, bedes du straks kontakte vores supportteam.
Kontakt venligst vores supportteam med det samme
og giv os følgende oplysninger:
Dit ordrenummer
Navnet på den vare, du ikke har modtaget
Navnet på den vare, du har modtaget
Et foto af den vare, du har modtaget
Ombytning:
Du kan desværre ikke bytte varer hos os. Hvis du ønsker at gøre det, anbefaler vi, at du
returnerer produktet til os og derefter bestiller det korrekte produkt hos os.
For defekte produkter:
Hvis produktet er defekt, er blevet beskadiget under transport eller på anden måde er defekt, vil der ikke være nogen
returneringsomkostninger.
Hvis jeg ønsker at returnere varen(e):
Hvis kunden har købt det forkerte produkt, det ikke passer, eller de ikke længere ønsker det,
er kunden ansvarlig for de faktiske omkostninger ved returneringen og returetiketten.
ansvarlig.
2nd Floor, Building 9, No. 887 Changchun West Rd. China (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone, Jindong District, Jinhua, Zhejiang
Tøv ikke med at kontakte vores kundesupport når som helst:
support@nordh.dk